ΕΚ ΤΟΥ ΜΗ ΟΝΤΟΣ

熱い自分語り

【歌詞和訳】I'll See You in My Dreams

 最近は仕事の夢を見ることが多かったけれど、気合を入れてうつくしい音楽をたくさん摂取するようにしたら、見違えるようにいい夢を見れるようになりました。こんないい曲を聴いた日にゃ、とびきりの美人の夢が見れそうです。

 

 

Lonely days are long
Twilight sings a song
All the happiness that used to be

 

Soon my eyes will close
Soon I'll find repose
And in dreams
You're always near to me

 

I'll see you in my dreams
Hold you in my dreams
Someone took you right out of my arms
Still I feel the thrill of your charms

 

Lips that once were mine
Tender eyes that shine

 

They will light my way tonight
I'll see you in my dreams

 

Lips that once were mine
Tender eyes that shine
They will light my way tonight
I'll see you in my dreams

 

独りの日々は長く
黄昏は歌をうたう
しあわせはみな過去のもの

 

もうすぐこの目は閉じて
もうすぐ安らぎが訪れるだろう
そして 夢の中では
君がいつもそばに居てくれるんだ

 

君に会いに行く夢を見よう
君を抱きしめる夢を見よう
君はもうこの腕から奪われたけど
君の眩しさにまだ胸が高鳴っている

 

かつてはぼくのものだった唇や
輝くようなやさしい瞳が

 

今夜もぼくの道を照らしてくれるだろう
君に会いに行く夢を見よう

 

かつてはぼくのものだった唇や
輝くようなやさしい瞳が
今夜もぼくの道を照らしてくれるだろう
君に会いに行く夢を見よう

 

永遠のジャンゴ。


I'll See You In My Dreams By Django Reinhardt

 

おいジョージ、聴いてるかい。


Concert For George I'll See You In My Dreams